آموزش ارگ با گوشی موبایل

آموزش ارگ با گوشی موبایل

آموزش ارگ با گوشی موبایل

دوستان عزیز بنده حدود ۴ سال هست که با این شبیه ساز ارگ ( ارگ ۲۰۲۲ ) آشنا شدم و با توجه به حرفه ای بودن این ارگ و اطلاعات و تجاربی که بدست آوردم و در سطح اینترنت آموزش کامل و دقیقی از این ارگ ندیدم لازم دونستم یک آموزش کامل بهمراه جزییات و تجربه های خودم رو در اختیار شما عزیزان بگذارم امیدوارم شما هم با این ساز که مبلغ بالایی هم نداره مثل من پا به دنیای آرامبخش موسیقی بذارید و لذت نوازندگی موسیقی رو حس کنید.

نحوه آموزش

مراحل آموزش ارگ از مبتدی تا پیشرفته

آموزش رو به چند بخش تقسیم کردم بهتره دوستان مبتدی این آموزش رو طبق مراحلی که چیدم جلو برن که اصولی یاد بگیرند ولی دوستانی که حرفه ای هستند اگر بخشی رو شناخت کامل دارید مراحل بعد رو یاد بگیرید هرچند توی تمام مراحل قسمتی به عنوان تجربه من گذاشتم که واقعا ارزشمند هستند و به شما هم کمک خواهد کرد.


اصطلاحات ارگ گوشی موبایل

اصطلاحات ارگ زیاد سخت نیست ولی بلد باشید راحتتر ارگ رو یاد میگیرید این اصطلاحات شامل ریتم – کلاویه – ساز – آکورد – درام و …. میشه که توی آموزش دکمه های ارگ یعنی مرحله بعدی از این واژه ها زیاد استفاده میکنیم و لازمه بدونید معنیشون چی هست بازم میگم آسونه و اصلا نگران نباشید دکمه پایین رو بزنید و به این بخش برید با زبان ساده و روان توضیح دادم.


آموزش دکمه های ارگ

یادگیری دکمه های ارگ توی نوازندگی خیلی بهتون کمک میکنه کار رو واقعا راحتتر میکنن و سرعت نوازندگیتون رو بالاتر میبره مرحله دوم قراره کل دکمه های ارگ رو با مثال و تجربه هام بگم خدمتتون خیلی از حرفه ای ها هم با کارکرد مختلف این دکمه ها آشنا نیستن و همین باعث میشه از تمام ارگ استفاده نکنن و از دیگران جا بمونن جهت یادگیری دکمه پایین رو بزنید که بریم سراغ آموزش


آموزش تنظیمات ارگ گوشی

تنظیمات ارگ شامل قسمت های کیفیت صدای خروجی – ظاهر ارگ – تنظیمات ریتم و ساز – تنظیم میکروفون – اتصال میدی کنترلر و … هستش که تمام این موارد رو خدمت علاقمندان ارگ موبایل توضیح خواهم داد.


ترفند های ارگ گوشی

اینجا کلی ترفند براتون میزارم که کیفیت نوازندگیتون بالا بره و بتونید خیلی روانتر و آسانتر بنوازید تقریبا میشه گفت میانبر ها و تنظیمات دکمه هایی که صدا رو بهتر میکنه رو واستونم میزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *